מצאו אותנו

עקבו אחרינו:

Facebook Instagram Website

כיצד לשלב עבודות קטנות בסביבה הביתית?

היופי בעבודות קטנות, מלבד העובדה שלעיתים הן נגישות יותר, הוא שניתן לשלב אותן בחללים רבים שאולי לא חשבת עליהם!

הנה כמה מיקומים מעניינים להצבת עבודות קטנות:

במטבח: לא לצד הכיריים כמובן, כדי להימנע מפגיעה של "שפריצים" ואדים חמים – אבל בהחלט ליד הכיור, לצד ארונות המטבח ומעל לשיש. אין כמו השראה בזמן הבישול!

עיצוב – רועי גידלי, לי ארנון. צילום – איתי בנית
יצירות אמנות מאת גילי שחר וטל בוניאל, באוצרות רז שפירא, צבע טרי

כניסה/יציאה: לצד רוב הדלתות בדירות ובבתים יש 'שטח מת' של קיר צר ובודד. אולי הצבת שם מתלה למפתחות או למעיל? זה הזמן להחליפו… או להוסיף לצידו או מעליו עבודת אמנות שתקדם את פניך או תאחל לך דרך צלחה ביציאה מהבית.

בשירותים: בניגוד למחשבה האינסטינקטיבית, זהו חלל ממש לא מוקצה! לעבודות אמנות אין כל בעיה להיתלות בשירותים, זה לא משנה להן. במידה והחלל מרווח, מואר ומאפשר מבט טוב ניתן בהחלט לתלות יצירת אמנות קטנה ומשמעותית בחדר הנוחיות. חשבת על זמן הבילוי שם ועל כמה ניתן להנעים אותו באמצעות אמנות טובה ומעוררת מחשבה?

עיצוב – רחלי בוקסנבוים, רחלי קיקוס, אדר' אמיר נבון. צלם – איתי בנית
יצירות אמנות מאת נטע-לי פלדסמן ומעיין שחר, באוצרות רז שפירא, צבע טרי

בפינת העבודה: לצד השולחן ומעל המחשב, המקום שאליו העיניים מורמות בחיפוש אחר השראה או בבהיה מתחמקת ממה שבאמת צריך לעשות… עבודת אמנות במיקום אסטרטגי שכזה תספק לך אינספור רגעים של שקט איכותי!

בספריה: למה לא לפנות חלק ממדף הספרים שלך ולהציב במקום הספרים עבודה קטנה, תלויה או מושענת על הקיר?

עיצוב – יעל פרי, דפנה גרבינסקי, אדר' אמיר נבון. צילום – איתי בנית
יצירות אמנות מאת רחל פרומקין, תמר סימון ומיכל קליסקי, באוצרות רז שפירא, צבע טרי

כל התמונות בכתבה מתוך פרויקט המנטורינג הייחודי של סטודיו 6b: סטודנטים נבחרים מקורס עיצוב פנים זוכים להשתלב בפרויקט לקוח אמיתי ולעצב דירה שעליה הם מקבלים תשלום. הפרויקט נעשה בליווי ותמיכה של צוות הסטודיו.

חברת אקרו נדל"ן שמחה להיות מהתומכות המרכזיות של יריד צבע טרי, זו הפעם השישית.
כחברה החורטת על דיגלה איכות והקפדה אל מול יצירתיות תכנונית, אנו רואים זכות גדולה, בייחוד בתקופה זו, ללוות ולתמוך באמנות ובקהילה היצירתית.
השנה החולפת זימנה לפתחנו מבט מחודש על הסביבה הביתית שלנו, לכן, יותר מתמיד, אנו גאים לפרוש חסות על מדור זה – כיצד להכניס אמנות ועיצוב הביתה.

 

מקווים שנהניתם,

תפריט נגישות