מצאו אותנו

עקבו אחרינו:

Facebook Instagram Website

בוגרות.ים 70X50

תערוכת בוגרות ובוגרי חממת האמנים העצמאים של יריד צבע טרי במסגרת שיתוף פעולה ייחודי בין PAPER COLLECTIVE ל- TOLLMAN’S DOT לקידום אמנות ישראלית בתפוצה בינלאומית.

PAPER COLLECTIVE הוקם ב-2013 בדנמרק מתוך אהבה אמיתית לאמנות ומרצון להנגיש אותה באמצעות פלטפורמה עסקית גלובלית שתתן במה לאמניות ולאמנים מכל העולם. בסטודיו בקופנהגן נוצרים שיתופי פעולה עם יוצרות.ים מתחומי האמנות הפלסטית, צילום, עיצוב, איור, אופנה, אדריכלות ועוד, במטרה להנגיש לקהל הרחב את עולם האמנות על כל פניו ולהציג מגוון רחב של יצירה.

TOLLMAN’s DOT הוא בית ישראלי למותגי עיצוב בינלאומיים. זהו בית מלא באהבה ובתשוקה לעיצוב, ובאמונה בקסמו וביכולתו של עיצוב טוב להפוך את החיים שלנו ליפים יותר. כחלק מהרצון ומהחזון לתמוך באמנות ובעיצוב ישראלים, ולהוות גשר לשוק הבינלאומי – נולד שיתוף הפעולה שהוצג בתערוכה.

בוגרות ובוגרי חממות יריד צבע טרי הוזמנו להציע יצירות אמנות מקוריות בכל מדיום וטכניקה, ובלבד שיהיו בפורמט אחיד: 50×70 ס”מ.
מתוך כלל ההגשות נבחרו היצירות שהוצגו ביריד. אמנית אחת מבין המשתתפים זכתה לקבל במה בקולקציה החדשה של המותג PAPER COLLECTIVE, במסגרתה תוצג העבודה (או סדרת עבודות) למכירה בפלטפורמה הגלובלית של המותג, ברפרודוקציה איכותית, והיא תיקח חלק באוסף המותג, המוצג בתערוכות בינלאומיות מובילות לעיצוב. בשיתוף הפעולה שבתערוכה זו מתקיים חיבור טבעי ומשמעותי בין אמנות מקומית, חשיפה בינלאומית והנגשת אמנות ישראלית עכשווית ומקורית לקהל חדש ורחב.

הזוכה היא עדי ארדון, בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר. ארדון לרוב מציירת טבע דומם, ובוחנת רגעים סטטיים, כביכול קטנים ושגרתיים, אליהם היא מכניסה תנועה בעזרת משחקי צבע ופרספקטיבה. סגנונה הנאיבי ובחירות הצבעים הנועזות שלה מוסיפות רובד חלומי לכל סצינה שהיא מתארת. ארדון עובדת בצבעי פסטל באופן בלתי אמצעי, על ידי אחיזה בגוש הצבע ביד וציור ללא מכחול או סכין פלטה. הציור עבור ארדון הוא פעולה ראשונית ומשחררת, אך באותה עת טמון בטכניקה זו קושי בשליטה בצבע ובתכנון העבודה, מה שדורש הבנה וקבלה של טעויות כחלק מתהליך היצירה – או אפילו טביעת האצבע של האמנית.

תפריט נגישות