מצאו אותנו

עקבו אחרינו:

Facebook Instagram Website

איך לשלב אמנות בבית – טיפים ממומחים

איתי בנית מצלם אדריכלות למחייתו, ובתור מי שראה בתים מעוצבים רבים, חולק עמנו תובנות ועצות:

הכי חשוב בעיניי שהחיבור יהיה בין האמנות לאנשים החיים בבית, ולא יתמקד בהתאמת האמנות לבית עצמו. אמנות לא יכולה ולא צריכה להחליף פריטים דקורטיביים שישתלבו יפה בצבעוניות או בצורניות. לטעמי, בחירת אמנות לבית צריכה להגיע ממקום של חיבור עמוק לעבודה.

TD עיצוב ואדריכלות – עדי טריפון ואוריאן דוביצקי סטודיו
צילום – איתי בנית
עבודת אמנות של מירב בן לולו

אני פחות מתחבר לחללים שמוצבות בהן תמונות נעימות רק כדי ״למלא״ קיר או כדי לאזן משהו בצבעוניות. אני גם לא מתחבר לעבודות קנויות באינטרנט שרק משתלבות יפה בתוך חלל מבחינה צבעונית, אך הן ריקות לגמרי מתוכן. אני מעדיף תמיד את המקומות בהם רואים בבירור את החיבור של הא.נשים לעבודת האמנות. כשזה קורה ומגיע ממקום אמיתי זה גם משתלב בצורה יפה בחלל לצורך צילומי עיצוב פנים.

עיצוב ואדריכלות – ״לוי חמיצר אדריכלים״. צילום – איתי בנית
עבודת אמנות של מרים כבסה

טיפ פרקטי בנוגע לשילוב אמנות בחלל: בבחירת גודל העבודה אני מציע לבחון תמיד את שילוב היצירה מבחינת קומפוזיציה של החלל – לא לנסות לכסות את כל שטח הקיר, ולא למקם את היצירה באופן אוטומטי באמצע הקיר בצורה סימטרית (עם רווח שווה משני צדדיה).

עיצוב – דלית גפן. צילום – איתי בנית
עבודת אמנות של ינאי מנחם

חברת אקרו נדל"ן שמחה להיות מהתומכות המרכזיות של יריד צבע טרי, זו הפעם השישית.
כחברה החורטת על דיגלה איכות והקפדה אל מול יצירתיות תכנונית, אנו רואים זכות גדולה, בייחוד בתקופה זו, ללוות ולתמוך באמנות ובקהילה היצירתית.
השנה החולפת זימנה לפתחנו מבט מחודש על הסביבה הביתית שלנו, לכן, יותר מתמיד, אנו גאים לפרוש חסות על מדור זה – כיצד להכניס אמנות ועיצוב הביתה.

 

מקווים שנהניתם,

תפריט נגישות