מצאו אותנו

עקבו אחרינו:

Facebook Instagram Website

עשיה חברתית 2024

משנתו הראשונה, תומך יריד צבע טרי בעשייה אמנותית למען הקהילה – בניסיון לעורר מודעות, לשבור סטיגמות ולצמצם פערים חברתיים.

פרויקט הגלויה הסודית הוא הפרויקט החברתי המוביל של צבע טרי. במסגרת הפרויקט, עבודות אמנות מקוריות בגודל גלויה – יצירותיהם של אמניות ואמנים בעלי שם, אמנים מבטיחים, מאיירים ומעצבים, סטודנטים לאמנות, איור ועיצוב, וגם תלמידי ביה”ס לאמנויות, מוצגות בעילום שם ונמכרות פיסית ואונליין כתרומה – במחיר אחיד של 190 ש”ח לגלויה. עם קבלת הגלויה מגלים הרוכשים האם על יצירת האמנות שתשמח מעתה את לבבם ושאותה רכשו במחיר תרומה סמלית, חתום יוצרת בעלת שם או יוצר צעיר ומבטיח? 

במהלך 14 שנות הפרויקט נמכרו כ-12,000 גלויות מקוריות וגויס סכום של מעל ל-2,000,000 ש"ח למטרות חברתיות שונות!

השנה, לאור אירועי אוקטובר והמלחמה שפרצה בעקבותיהם, יתקיים פרויקט הגלויה הסודית בשיתוף אום קולטור- הבית לאמני הנגב המערבי, עמותה המונה 150 אמנים רב-תחומיים מעוטף עזה. העמותה שהוקמה ב-2015, מקדמת יצירה מקורית, מנכיחה את קולם של האמנים המקומיים, ומפתחת את האמנות כמקור פרנסה, יזמות וחוסן קהילתי.

כל ההכנסות ממכירת הגלויות יועברו במלואן כתרומה ייעודית לעמותה לטובת הקמת והפעלת מרחבי "סטודיו פתוח": מרחבי יצירה חינוכיים-קהילתיים, מנוהלים בידי אמנים מקומיים, אשר יוקמו ביישובי העוטף למען תושביו המבוגרים והילדים. 

בין המשתתפים שייקחו השנה חלק בפרויקט הגלויה הסודית: אביטל כנעני, אולגה קונדינה, אלעד רוזן, אפרת גל נור, אריק בוקובזה, דפנה שרתיאל, זויה צ'רקסקי, חנן דה לנגה, טינקרבל, טלי בן בסט, ליאת אלבלינג, להלי פרילינג, נטליה זורבובה, סיגלית לנדאו ורעות דפנא.
בנוסף לקחו חלק בפרויקט:
קהילת המייסדים של נתיב העשרה, קהילת האמנים המפונים לשפיים ולמצפה רמון, זיוה ילין האוצרת של גלריה בארי, סטודנטים ממכללת ספיר ומכללת תל-חי.

לצפיה ולרכישת גלויות באתר הגלויה הסודית – לחצו כאן

תפריט נגישות